Śledzenie przesyłki

Nie możesz się doczekać, aż zamówienie do Ciebie dotrze? My też!

Zamówione przez Ciebie produkty mamy zazwyczaj na magazynie, więc ich wysyłka następuje w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie do godziny 12:00 w dniu roboczym to nadamy je jeszcze tego samego dnia, a u Ciebie powinno być dnia następnego.

Jak możesz śledzić swoją przesyłkę?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z informacją o jego wysyłce. Wiadomość będzie zatytułowana "Przesyłka z zamówienia LB9999 jest w drodze", gdzie LB9999 to numer przykładowego zamówienia. Znajdziesz w niej link do śledzenia Twojej przesyłki na stronie przewoźnika, który realizuje zlecenie.

Po kliknięciu w link przeniesiesz się na stronę, gdzie dowiesz się, jaki jest status Twojej przesyłki. Tam znajdziesz szczegółowe informacje o jej lokalizacji i przewidywanym czasie dostawy.

Powiadomienia od kuriera

Dodatkowo, zazwyczaj kurierzy przesyłają także maila, gdy przesyłka zostanie do Ciebie nadana. Często powiadamiają również SMS-em i mailem o tym, że przesyłka została wydana do doręczenia i dotrze do Ciebie danego dnia.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące śledzenia przesyłki, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!